mandag den 29. juli 2013

Impulskøb - hos grønthandleren

Idag kom jeg tilfældigt forbi den lokale grønthandler, fordi jeg skulle i helsekosten for at købe et par småting.

Jeg har tidligere fundet cashewnødder hos grønthandleren til rimelige penge - så se, hvad jeg idag fik med mig hjem:

Mandler og cashewnødder: 45 kr./pose, hørfrø 35 kr/700 gr pose, sorte sesam 15 kr. for 2 poser.
Og jeg kan love for, at både cashewnødder og skalfrie mandler ér prøvesmagt. Snacks, der er lige i min smag.
Mandlerne er kun let saltede og cashewnødderne er jo dejligt søde.
Begge dele er godt at have i tasken, hvis en lille (lækker-)sult skulle melde sig - bare man ikke overdriver.
Og så bruger jeg dem naturligvis også i madlavningen.

Jeg kunne sagtens have fået mere med fra grønthandleren - men begrænsningens kunst trådte heldigvis ind, da jeg også havde fundet poserne med hørfrø og sorte sesam. Det løber jo trods alt op.
Men bestemt besøget værd - jeg kommer igen hos den lille grønthandler i byen!

Følg med på bloggen og se, hvad jeg ellers finder på at bruge mandlerne til. Kan afsløre, at min beholdning af lakridsmandler er svundet ind til nul...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Når du har tastet din besked og indsendt den, kan den ikke ses her på siden, før den er læst af mig.

Hold øje med siden og få svar.

Mvh. Jette

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate