fredag den 2. august 2013

Eksperiment i køkkenet...

Ha-ha-ha, og så siges det, at melet, man selv maler, ikke har samme bageevne, som den man køber.
Dét skal jeg nu love for, at min har.

Nok valgte jeg at lave brød i muffinforme for at reducere bagetiden i forhold til et formbrød, men jeg skulle nok have fordelt dejen i mere end 12 forme. DE HÆVER OG HÆVER I OVNEN i dette øjeblik og KAN SLET IKKE VÆRE I FORMENE.

Men der breder sig en duft af nybagt brød, så mon ikke mine rosmarinboller bliver godkendt af smagspanelet alligevel. Og næste gang jeg bager dem, bliver der nok 16 stk istedet for de 12. Sådan er der jo så meget (mere).

Se med på bloggen senere - så afslører jeg, hvordan sådan nogen boller ser ud, når de HÆVER OVER SIG. Og så er det jo også spændende, om smagen giver adgang til en opskrift på bloggen.

...fortsættelse følger.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate