fredag den 5. juni 2015

Kokosolien fra Bodylab på hele 565 ml. - nu på tilbud!


I en længere periode har kokosolien fra Bodylab været min foretrukne. Jeg køber den hjem i "rå mængder" og har opbygget et lille lager, for jeg kan slet ikke undvære min daglige "ration" af kokosolie. Bodylab kokosolien er - ud over at være iblandt mine foretrukne - faktisk én af de billigste koldpressede, ekstra jomfru økologiske kokosolier på markedet herhjemme, når man udregner prisen pr. ml.

Selv om der står flere glas i mit lille "forrådskammer", kunne jeg ikke holde mig tilbage, da jeg til min store glæde opdagede, at Familie og Liv kører med fødselsdagstilbud på netop kokosolien fra Bodylab (klik her og se tilbudet).

Der røg også andre gode LCHF produkter i varekurven, nemlig disse (med angivelser af, hvad jeg har sparet i forhold ril normalprisen hos Familie og Liv):

Bodylab kokosolie til 49,95 kr/stk (sparet 40 kr./glas)

Bodylab Minimum lowcarb proteinbarer til 11,95/stk (sparet 3 kr/stk)

Sukrin Gold til 59,95 kr. (sparet 20 kr/pose)

Sukrin melis til 54,95 (sparet 15 kr/pose)

Chiafrø til kr. 59,95 (sparet 15 kr)



Hvis jeg ikke allerede havde bestilt den nye Sukrin Fibersirup fra LCHF butikken, var den også blevet bestilt hos Familie og Liv, for den (eller de - for der er 2 varianter, nemlig en "clear" og en "Gold") er et nyt produkt, jeg forventer mig en del af.


Til lettere ærgrelse kan man tilsyneladende kun bestille 3 glas af kokosolien af gangen, men der er fødselsdagssalg måneden ud, så måske vender jeg tilbage til webshoppen og bestiller igen, for der er fri fragt, så snart man køber varer for mere end 250 kr.

Hvis du mangler inspiration til, hvad man kan bruge kokosolien til - ud over naturligvis fedtkaffe og æggelatte, så kig her:

Bounties:

Trøfler alá "Mozartkugler":


Frosting/kageglasur:

God week-end til mine læsere.

Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate