tirsdag den 16. juni 2015

Mill & Mortar krydderierne med rabat



Holder du af af bruge krydderier, og elsker mad, der smager af noget og afgiver den mest indbydende duft i køkkenet, når du kokkererer? Og vil du have de allerbedste krydderier, der findes i handelen herhjemme, ja - så kan det være, du skulle kigge nærmere på udbudet fra Mill & Mortarnu, hvor du opnår hele 40% rabat.
Men du skal skynde dig, hvis du vil have del i dette tilbud, for det varer kun ugen ud.

Størstedelen af krydderierne fra Mill & Mortar er økologiske og nøje udvalgt. I udvalget findes både basiskrydderier, krydderiblandinger, bordsalte, pebere og rubs.

Læs mere her om Mill & Mortar, som er en dansk virksomhed med speciale indenfor kvalitetskrydderier og snackmandler.

Med den unikke og fine emballage, du får hver eneste af dine krydderier i, kan du roligt lade dem stå fremme i køkkenet og pynte - de inspirerer til god madlavning.

Jeg har lige fået disse 2 hjem (se billedet ovenfor) og glæder mig til at tage dem i brug:

Sort flagesalt
Rød Dukkah

Hvis du  er nysgerrig og vil tjekke tilbuddet ud, så klik her.
Jeg har netop selv lagt disse i indkøbskurven (rabatten ér fratrukket i prisen, der vises):

Flaming Dust BBQ krydderiblanding (grill rub)
Kinesisk Five Spice
Ras el Hanout
Vaniljepulver
Kardemomme

... og skal have gjort min ordre færdig senest imorgen, selv om tilbuddet varer ugen ud. "Mine" krydderier skulle jo nødigt nå at blive udsolgt, før jeg har handlet færdig.
Men jeg skal også lige kigge efter et par andre varer, inden jeg afgiver min ordre, så mon ikke jeg ender med også at få fragten gratis.

Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate