onsdag den 31. december 2014

Godt nytår og velkommen til 2015 på CDJetteDCs LCHF


På årets sidste dag - 2014 - vil gerne ønske alle mine læsere, nye som gamle følgere her, på Bloglovin, Pinterest, Google+Twitter, Instagram og på Facebook, et godt nytår. Tusind tak for jeres støtte og medleven udi LCHF livsstilen.

I året, der kommer, håber jeg at kunne bibringe jer endnu flere gode opskrifter, tips og tricks.

LCHF livsstilen har for mit vedkommende varet næsten 2 år, og det er klart, at madlavningen bliver nemmere og nemmere med tiden. Der er ikke nogen begrænsninger - kun udfordringer. Jeg nyder hver eneste dag med LCHF livsstilen og sætter pris på de helbredsmæssige fordele, den har givet mig, større velvære og måske især udeblivelsen af migræneanfald, som tidligere kunne være nærmest "invaliderende".

Indimellem kan det knibe med opfindsomheden i køkkenet med den daglige madlavning. Så kigger jeg lidt på mit eget opskriftsregister og skeler lidt til udenlandske såvel som danske blogs og websites og får ny inspiration.

Det kan godt ske, at min blog i det kommende år får en ansigtsløftning - nu får vi se! Min datter synes klart, at den fesne, lyseblå farve skal udskiftes, men den er jeg nu selv rimeligt tilfreds med. Skal - skal ikke... Siden forbliver indtil videre ved det gamle.., for nu er tiden inde til at se tilbage på året der svandt...

Det vil jeg gøre med en lille årskavalkade af de mest besøgte opskrifter på min blog. Hvis du er ny udi LCHF livsstilen, er der måske en eller flere af disse opskrifter, du skal prøve (klik på linket til opskriften, du vil se nærmere på):
  1. LCHF skolebrød aka softkerne rugbrødsboller
  2. Lakseroulade
  3. Kylling Enchilada
  4. Lækre lakridsmandler i ACTIFRY
  5. Fathead pizzasnegle
  6. Koteletter i fad med blomkålsmos
  7. Jannes osteboller - nu med chiafrø
  8. Morgenboller - eller rundstykker - med Pofiber
  9. Geniale pirogger med oksekødsfyld.
  10. Mandelchiagrød og Chialamande
Den sidste opskrift ligger i virkeligheden et pænt stykke fra at vinde en 10. plads som årets bedst besøgte opskrift - jeg har snydt, ja jeg har så!!! Opskriften er nemlig først kommet på bloggen lige før jul og er endnu ikke nået ud til alle. Den har simpelt hen bare fået ekstra points af mig (det må jeg godt, ikk'!?).
Prøv den! Også selv om den hører til i kategorien "julemad"...og har med min hjælp sneget sig ind på hitlisten.

Håber, at alle "gammel-i-gårde" og spirende nye LCHF'ere føler sig inspirerede og motiverede til året, der kommer.

Jeg vil også gerne sige tak til familie og venner, der ofte har måttet vente tålmodigt på, at maden blev serveret, fordi jeg lige skulle tage et sidste foto, før jeg lod alle gå ombord i maden. Helt kold er den heldigvis aldrig nået at blive, og jeg er glad for de fotos, der er kommet ud af anstrengelserne. Jeg bruger jo absolut ikke dyrt udstyr! Faktisk er det oftest min mobil, der leverer det visuelle udtryk til bloggen. Håber alligevel, I kan lide mine fotos.

Godt nytår - og kom du bare an, anno 2015, vi er klar!

Med venlig hilsen
Jette DC



Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate