lørdag den 27. december 2014

Januarudsalget og jagten på det perfekte køb

Det er ikke som engang, dét med januarudsalget, som startede hen på måneden - vel at mærke i januar måned. Nej, det skydes igang, når vi netop har fået juleindpakningspapiret flået af de fine gaver.

Fik vi så dét, vi ønskede, eller er der lige dén køkkenmaskine eller de bageforme, som stod højt på ønskelisten, vi nu til en fordelagtig pris skal kigge efter på udsalg?

Leder man de rigtige steder, er der gode fund at hente.
Hold øje med siden her - så vil jeg de næste par dage forsøge at lægge de ting ind, jeg finder specielt attraktive. Lad mig starte med denne stavblender med stor tilbehørspakke - en stavblender, jeg selv er super glad for og benytter flittigt i det daglige:

Bamix SupremeBox (kan købes her på udsalg) - bemærk, der er SupremeBox (ikke Superbox), der er på udsalg.


Selv var jeg så heldig at få min Superbox stavblender til min fødselsdag. Faktisk har jeg ikke nået at afprøve alle dens funktioner (Superbox indeholder også en grinder og en pulverdisc)  og har f.eks. først for kort tid siden "opdaget" pulverdisc'ens muligheder. Foreløbig har jeg kun prøvet at pulverisere Fibrex (en slags fibre, jeg bruger i bagværk og til farsretter). Måske kan jeg også bruge den, når jeg pulveriserer Sukrin Gold.

Et par af de ting, jeg bruger min Bamix til, er - i en håndevending - at lave bearnaisesauce og mayonnaise:



Og f.eks., når saucer og supper skal blendes - som denne cremede blomkålssuppe:


God udsalgsjagt! Jeg er selv på udkig efter en god foodprocessor men kan ikke helt bestemme mig for, hvilken jeg skal gå efter. Det er jo også en større investering, så måske bliver det ikke i denne omgang, jeg slår til!

Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate