tirsdag den 30. december 2014

GEFU Spiralfix - den ér (efter en ombytning) pengene værd


Jeg laver normalt ikke nogen produktanmeldelser, og det skal dette blogindslag egentlig heller ikke være. Men jeg vil nu alligevel gerne takke Imerco for at have taget min første GEFU Spiralfix retur.

Jamen, jeg kunne simpelt hen ikke få den til at fungere. Havde jeg mon "købt katten i sækken" eller havde jeg fået dét, der i moderne sprog kaldes "mandagsmodellen". Jeg havde købt den engang i april, hvor der var "spar momsen"-dag i Imerco, men nogen bon kunne jeg ikke finde i gemmerne, så jeg havde længe bare haft den til at stå nærmest ubrugt hen. Æv!

En dag slog det mig, at jeg faktisk er medlem af Imercos kundeklub, så alt hvad jeg køber bliver jo registreret. Frem med papæsken med den ubrugelige GEFU og afsted til Imerco.
De tog Spiralfix'en retur (ombytning) men bedyrede, at de aldrig tidligere havde haft en klage over produktet. Her måtte jeg så - uden at nævne facebook gruppen (Dansk LCHF - lavkarbo på dansk) - fortælle, at jeg bestemt havde hørt om andre med samme oplevelse som jeg.
Hvis du er medlem af facebook gruppen, kan du se en tråd om emnet her.

Nå, godt - jeg fik en ny, og den har så bare stået i en uåbnet kasse siden midt december. Jeg tænkte i mit lille hoved, at den nok ikke var spor bedre end den første og overvejede faktisk at sælge den - med fuld garant (og der ydes faktisk 5 års garanti på sådan en "fætter"). Indtil idag! For idag er "fætteren" her blevet testkørt i mit køkken.

Oh boy, was I wrong?

Ja, jeg tog komplet fejl, for det er da simpelt hen et super dejligt stykke køkkenværktøj! Se bare her, hvor fine squashgetti, jeg fik lavet på nul-komma-fem! Jeg må konkludere, at endnu en gadget har taget bo i mit køkken!

Iøvrigt følger der en lille skål med låg med, så jeg lavede spiraler af en hel squash og gemmer resten i skålen til imorgen. Spiralerne kan laves direkte i skålen, da den kan sættes fast på Spiralfix'en, men der er vist ikke plads til, at man kan skære en hel squash i skålen af gangen.

Ud over de fysiske butikker som i Imerco, kan GEFU Spiralfix f.eks. ses og købes her. Kig evt. også på de øvrige tilbud - januarudsalget er så småt gået igang.

Nu kan det godt være, at den lille, håndholdte GEFU spirelli - den der ligner en blyantsspidser (og som naturligvis også kan købes i Imerco - eller her) - kan stort set det samme som Spiralfix'en. Jeg ved det ikke, for sådan en tingest har jeg aldrig prøvet. En kopimodel er iøvrigt billig i Netto fra på lørdag, så er du ny udi LCHF, så kan det være, du skal starte med en sådan, hvis du lige skal "se livsstilen an", før du køber for mange køkkengadgets. Selv har jeg trods alt været LCHF'er i knap 2 år, og har tilladt mig at gøre et par småinvesteringer hen af vejen.

Nå, men min aftensmad er muligvis ikke er nogen særlig fryd for øjet.
Tilbehør var der ikke noget af - bare squashgetti med kødsauce.

...Men det var godt alligevel!

Og lur mig om ikke, der er en festmiddag om et par døgn - nytårsmenuen står jo for skud.

Dette indlæg indeholder affiliatelinks.




Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate