lørdag den 29. november 2014

Introduktionstilbud på økologisk, koldpresset kokosolie


Urtekrams kokosolie er efterhånden blevet en fast bestanddel i mit forråd, og jeg køber gerne 4-5 glas, hver gang der er øko-dage i Føtex.

Nu har jeg imidlertid opdaget et godt alternativ, der ser ud til at kunne konkurrere på prisen - i hvert fald så lange Bodylab kører med introprisen på 59 kr. pr. glas - hvor glassene vel at mærke indeholder 565 ml.

Regner man lidt på dét, giver det ca. 104,42 kr. pr. 1000 ml.

Urtekrams koster - på økodage i Føtex - så vidt jeg husker - 67 kr. pr glas og indeholder 425 ml., altså en pris på ca. 157,65 kr. pr. 1000 ml.

Allerede ved det første glas fra Bodylab er der sparet ca. 30 kr, hvilket svarer til forsendelsesomkostningen, og køber man mere end ét glas, er besparelsen på disse altså ca. 30 kr. pr. glas / pr. 565 ml. i forhold til Urtekrams købt på øko-dagene.

Stol ikke blindt på mine udregninger - tjek selv!

Min egen konklusion er, at jeg skal have handlet hos Bodylab denne week-end.


Der nævnes ikke noget om, hvor længe introduktionsprisen varer ved, så jeg skal have fyldt op, inden prisen stiger til 89 kr. pr. glas (hvilket ser ud til, bliver normalprisen, da denne pris er overstreget, mens introprisen er fremhævet).

Og når så mit forråd er komplet, skal der laves en stor portion Bounties:


...Og helt sikket disse Trøfler alá "Mozartkugler":


...Og til jul, skal disse fyldte chokolader helt klart laves:


Jo, der er nok at bruge kokosolien til.

God week-end til mine læsere.

Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate