søndag den 9. november 2014

Rabatkode til køb hos Foodzite.dk


Nu HAR jeg for nylig postet rabatkode fra firmaet Foodzite, men der er nu igen rabat eller fri fragt at hente, så hvis du mangler køkkenudstyr eller vil igang med at købe julegaver, kan du måske med fordel finde noget her.

Fra idag og frem til d. 31. december 2014 får du nemlig 10% rabat hos Foodzite.dk (køkken, bolig og interiør) eller FRAGTFRI levering (Danmark).

Du skal bruge rabatkode VIP, hvis du vil have 10% rabat - eller koden FRAGTFRI for at opnå fri levering hos Foodzite.dk (klik her for at se web-shoppen).
Husk, at der normalt er fragtfri levering på ordrebeløb over 299 kr., så hvis du køber for et højere beløb, skal du vælge VIP rabatten på 10%!

Mine tips til køb er:









EvaSolo rugbrødsform (klik her for at købe den),

...så du kan bage dette skønne "rugbrød" (se opskriften her).


Eva flûtesform (klik her for at købe den),

...så du kan bage disse low carb flûtes (se opskriften her).













...Og endelig måske en fed mini Donut Maker fra Tristar (klik her for at se eller købe den). Den står på min ønskeliste, så jeg kan desværre (endnu) ikke poste en opskrift på low carb donuts - men den kommer!

Hvis du ikke lever low carb, kan du selvfølgelig også bruge opskriften, der er vist på Fooezite.dk.

Sortimentet hos Foodzite.dk er endnu ikke fuldt udbygget - til gengæld finder du nogle kvalitetsprodukter som f.eks. Fiskars kollektion af knive og en samling af Raadvads produkter.


Søger du flere opskrifter på brød bagt i rugbrødsfirmen eller flûtesfirmen, så kig i mit opskriftsregister for mere inspiration.


Du finder det på en særskilt fane øverst
- eller med et klik her:


Du kan også finde mig på min facebookside
- siden er især for dig, der inspireres af billeder af mad.
Bliv medlem og kig billedmapperne igennem - du finder dem her: 


Om affiliatelinks:
Dette indlæg indeholder affiliatelinks.
Det betyder, at jeg får en beskeden provision,
hvis du køber fra webshoppen via links på mit blogindslag.
Den eventuelle provision går til opretholdelsen af bloggen
og udarbejdelse af nye opskrifter.
Til gengæld håber jeg, at du finder gode tips og opskrifter
på min side. 

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate