søndag den 8. marts 2015

Jubilæumsfest, gode priser og forslag til din madlavning med mindre stivelse og færre kulhydrater

Der er jubilæumsfest og gode priser på LCHF varer, så mangler du, så kig med her.

Det kan iøvrigt næsten ikke passe bedre.... I hvert fald for mit eget vedkommende, for jeg fejrer 2 år med LCHF samtidig med, at Med24 holder jubilæumsfest. De giver i den anledning op til 25% rabat på både Sukrin og HUSK produkter!
Hvis du køber ind hos Med24, så husk lige at få lagt de gratis vareprøver i din indkøbskurv ;-)

Hos Lowcarbstore.dk findes en tilbudsside (klik her, hvis du vil se siden). Den har jeg kigget igennem idag, og nederst i mit indslag kan I se, hvad jeg - ud over fedtreduceret ØKO mandelmel bl.a. har købt.

Lige nu finder du også varer til fordelagtige priser hos Familie & Liv (klik her for at tilgå webshoppen). Butikken giver desuden er fri fragt på ordrer over 250 kr.
Se f.eks. prisen på Sukrin Gold.

De gode tilbud giver mig anledning til at vise et par opskrifter, hvor jeg netop bruger Sukrin, HUSK og mandelmel, så klik på linket, hvis du vil gå på opdagelse og se opskriften:

I blyantskagen - der også kan bages som muffins, bruger jeg Mandelmel. og i både kagen såvel som den chokoladeganache, der er ovenpå og i blyantshullerne, bruger jeg Sukrin Gold. Den er lækker, denne kage!

I min dressing til coleslaw bruger jeg Sukrin Gold til at runde smagen af med.

Syltetøj og marmelader søder jeg som regel med Sukrin Gold (alle Erythritol produkter kan bruges).

Når jeg bager tærte, bruger jeg lidt Sukrin Gold og bilder mig ind, at det er det, der er med til at gøre kanterne sprøde. Den smager i hvert fald godt ;-)

Sund-Mave-Bollerne er med fiberHUSK.

FiberHUSK og affedtet mandelmel (den viste er ikke ØKO) indgår også i TEXIEs bedste frallor/boller

I det skinke- og spinatfyldte brød bruger jeg HUSK.

Og i mit foccasiabrød er der også HUSK.















Håber at have bidraget med lidt inspiration på sådan en dejlig søndag. Iøvrigt årets foreløbige varmeste dag ;-)

Jeg har selv handlet lidt varer idag og glæder mig til, at min forsendelse kommer. Jeg har købt fedtreduceret valnøddemel, så det er - for mig - et nyt produkt, jeg skal prøve. Valnøddemel ligger forholdsvis højt på kulhydratindhold, så den vil absolut ikke blive brugt i stor stil i mit køkken, men nu må vi se, hvad jeg finder på...

Jeg har også købt chiamel (læs her, hvad det kan bruges til). Hvis du også køber det, så læg lige mærke til, at partiet har en begrænset holdbarhed (som dog kun er den anbefalede holdbarhed!).

Dette indlæg indeholder affiliatelinks. Det betyder, at jeg tildeles et beskedent provisionsbeløb, hvis du køber varer, efter at have klikket på de links, der fører til de pågældende webshops i indlægget.



Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate