tirsdag den 28. oktober 2014

Så fik jeg min Bamix Swissline stavblender - Superbox



Juhuuu, så kom den, min Bamix!

Jeg glæder mig rigtigt meget til at tage den i brug, og selvfølgelig bliver det første, jeg skal lave, en ny portion mayonnaise!

Vidunderdyret her stammer fra Elgiganten men kan f.eks. også købes her (hvor du kan læse mere om Superbox modellen).
Har du ikke brug for hele tilbehørspakken, kan jeg anbefale dig at kigge på en Bamix Gastro, der har et lidt længere skaft og bruges af professionelle kokke.

Min superbox indeholder grøntsagssnitter og mixerkande og - ja, en masse jeg først skal have mig sat grundigt ind i. Det bliver så spændende!
Det er så også nu, at tiden er inde til at tage afsked med min gamle, udtjente Braun stavblender. Den har da gjort det godt og fortjener at blive stedt til hvile med værdighed - men slidt op, dét er den!
Nu forventer jeg så en nærmest uopslidelig, kraftfuld og multifunktionel maskine i denne Bamix, og jeg tror bestemt ikke, jeg bliver skuffet. Det er kvalitet, dét her:


Indlæg indeholder affiliatelinks

2 kommentarer:

Lonerosa sagde ...

Tillykke med "dyret" Jette :)
Jeg er super glad for min Bamix og opdager stadig nye funktioner; god fornøjelse.
Kh. Lonerosa

Jette Daugaard Christensen sagde ...

Tak Lonerosa.

Jeg glæder mig også til at komme igang. Giv endelig gode råd!
Der er helt sikkert nogle opskrifter på din skønne blog, jeg skal afprøve!

Blenderen kommer nok ikke i brug til æble/fennikelsalaten, jeg så hos dig. Men den SKAL prøves! Især nu, hvor mit eget æbletræ bugner af plukkemodne æbler. Så må jeg leve en lidt mere liberal livsstil, mens æblesæsonen varer ;-)

Kh. Jette

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate