mandag den 23. november 2015

Black Friday, store-julegave-dag fra sofaen


Interessen for Black Friday er - trods dét faktum, at det er et amerikansk "begreb" - kommet i forbrugernes interesse herhjemme. Det bevidner sidste års dankorttransaktioner, der således beløb sig til ialt 4,5 millioner transaktioner på bare én enkelt dag, det højeste antal nogensinde. Om vi vil det eller ej, så ser det bestemt ud til, at forbrugerne har taget dagen og de "vilde" tilbud til sig.

Der er tilbud i hobetal i de fysiske butikker, og jeg er bestemt tilhænger af at støtte "de lokale" og ærgrer mig over den butiksdød, der især præger yderområderne og byområder med større shoppingcentre, men på en dag, hvor det hele ligesom "stikker af" og alt er kaos, så ér det nu rart at kunne webshoppe. Dertil kan man jo lægge, at fredag normalt ikke er den store indkøbsdag for mig personligt - jeg trænger simpelt hen til at slappe lidt af efter en uges stressende arbejde.
Derfor har jeg valgt at tilbringe Black Friday aftenen indenfor hjemmets 4 vægge. Jeg har i den forbindelse surfet lidt rundt på nettet for at få del i de gode tilbud og få købt de første julegaver,  og disse tilbud og rabatter synes jeg lige så godt, jeg kan lade mine læsere få del i - altså de af jer, der har valgt at bruge lidt tid og penge på netshopping sådan en Black Week og Black Friday.

De affiliatelinkslinks, der fører til netbutikkerne, genererer en lille provision til bloggen, hvis du vælger at købe varer via et klik her fra siden. Tak for støtten - den betyder alt for bloggens eksistens, og tænk på, at prisen for varen er den samme for dig. Og så er der vist kun tilbage at sige: God fornøjelse med din dag/aften i selskab med de webshops, du besøger.

Med24.dk er nok webshoppen med det bredeste udvalg til livsstilen, jeg personligt fører, så her skal der for mit eget vedkommende helsevarer og kosttilskud i indkøbskurven. Webshoppen har valgt at sætte fokus på hele ugen og nøjes ikke med en Black Friday men kører således med Black Week. Derfor vil du kunne gøre brug af rabatkoder indenfor en udvalgt kategori for den enkelte dag. Benyt rabatkoden ved kassen - inden betaling gennemføres - og husk nu, at du optjener bonus hos Med24.dk, så hvorfor ikke gå på jagt efter julegaverne her.
Mandag d. 23/11 Beauty 10% BEAUTY
Tirsdag d 24/11 Mor & barn 10% MORBARN
Onsdag d 25/11 Medicare 10% MEDICARE
Torsdag d 26/11 Slank & fitness 10% SLANK
Fredag d 27/11 Mad & drikke 10% SPISGODT
Lørdag d 28/11 Kosttilskud 10% KOSTTIL10

Er det helsekost til din lowcarb livsstil eller kosttilskud, du søger, så er Helsebixen.dk også et godt sted at starte. Her køres med udsalg hele dagen, d. 27/11. Du vil på nogle tilbudsvarer kunne spare fra 25% og helt op til 50% på specielt udvalgte varer i et begrænset antal, så vær hurtig på tasterne.

KitchonOne.dk er et super godt sted at shoppe julegaver. Det er én af de webshops, jeg selv har udset mig, så her kommer jeg til at lægge et oar kroner. Gær som jeg og kig forbi her og find Black Friday tilbud.

Curvii.dk, der fører modetøj i plussize 42-62, giver op til 50-70% på dagen, d. 27/11.

WhiteAway.com har også rabatkoder. Selve rabatkoderne vil på dagen, hvor de er gældende kunne ses lige over en reklame, der vil være synlig her på siden. Kig efter rabatkoder yderst til højre (ved reklamerne) her på bloggen og køb julegaver med store besparelser.

Hos BageBixen.dk kan du på dagen finde en håndfuld supertilbud, så kig indenfor på siden her.

Og hos GUCCA.dk finder du Black Friday tilbud d. 27/11 fra kl. 00:01 og 24 timer frem. Alle tilbud kan ses her, men - som det gælder de fleste steder - først i den nævnte periode.

Er det et lækkert og cool smykke til manden, der skal under juletræet, så kig engang på det store udvalg hos Marjoe.dk. Her får du d, 27/11 hele dagen 25% rabat med rabatkoden blackfriday25.

Vandreshoppen.dk giver 20% rabat på hele butikken i forbindelse med Black Friday. Gælder dog ikke i forvejen nedsatte varer. Husk, der er fri fragt uanset ordrens størrelse.

Recreation Styling kører med 20% rabat (med rabatkoden black20) hele fredagen, d. 27/11. Hos Recreation Styling finder du skønne julegaver indenfor bl.a. brugskunst. Se f.eks. alt fra Kähler her.

Roomsa.dk giver med rabatkoden blackfriday 10% på dagen 27/11.

Hos Illux.dk gives der 20% på tapeter og wallstickers og helt op til 30% på print (til vægudsmykninger etc.) med dit eget foto.

Coolstuff.dk følger også strømmen og har sat en masse varer ned d. 27/11. Se alle tilbud her. Du kan helt sikkert finde en masse spændende kalendergaver, og er det selve julegaven, du kigger efter, så er de allerbedste julegavetilbud samlet her.

Jeg ønsker alle mine læsere en dejlig uge. Måske er det ugen, hvor de første julegaver kommer i hus. Vinterstemningen er i hvert fald på plads med al den sne, der er faldet i weekenden!

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate