lørdag den 28. november 2015

Bodylab øko kokosolie til Black Friday pris


Hold da op, hvor skal der spares idag, og hvis du ikke allerede har set mit seneste indlæg, så klik her og se, hvilke Black Friday tilbud, du kunne bruge aftenen på at se nærmere på.
Lige nu har jeg spottet, at  min elskede koldpressede, økologiske  kokosolie - i anledning af Black Friday - sælges med en rabat, der ligesom batter. Den koster kun 59,95 kr mod en normalpris på 89,95 kr. for 565 ml.

Det er denne kokosolie (se billedet ovenfor) - og den kan virkelig anbefales. Jeg bruger den i kaffen med lidt fløde eller i en æggelatte - og selvfølgelig i bounties! ...Og - hvis der skal serveres en luksusdessert - ovenpå pandekagerne. Mums!


Slå til idag - inden den bliver udsolgt hos Familie&Liv.dk. Måske kan du også være heldig at få et par flasker Fibersirup (se begge varianter her) med i kurven, for de er nemlig udsolgt i mange fysiske butikker lige nu, mens du faktisk sparer 20% hos Familie&Liv.dk.
Ud over de ekstra gode tilbud på shoppen, er der på alle øvrige varer hele 20% at spare, og dette vilde tilbud varer hele weekenden!

Fibersirup Gold bruger jeg f.eks. ovenpå mine lækre kanelsnegle. Opskriften på kanelsnegle finder du her.

Og vil du bage mine nye, sprøde pebernødder, som jeg endnu ikke har offentliggjort opskriften på, skal du bruge Fibersirup Clear!



Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate