tirsdag den 24. februar 2015

Rabatkode, fri fragt og ekstra bonus

Måske har du set det - men for de af jer, der endnu ikke har opdaget det, så er der LIGE NU igen rabatkoder, fri fragt og ekstra bonus, der kan være værd at se nærmere på.

Den ekstra bonus hos Med24 oplyste jeg om i et særskilt blogindlæg tidligere på ugen - du kan se eller gense det her (hvor der OGSÅ er indkøbstips med links til opskrifter).
Hvis du vil opnå ekstra bonus, har du resten af dagen, da ordren skal være afgivet i aften, d. 24.02.2015 inden kl. 23:59.

Rabatkoden hos GUCCA giver 10% rabat på alle produkter indtil søndag d. 29.02.2015 kl. 23:59 - skriv blot GUCCA10NU under feltet "Har du en værdikode?", inden du gennemfører din betaling.
GUCCA har som sådan ikke vildt meget at byde på til selve LCHF livsstilen - med mindre du søger sportsudstyr, livsstilsbøger og kogebøger. Men rabatkoden er din, hvis du ønsker at gøre brug af den.


Endelig - og det er én af de gode - er der lige nu fri fragt hos Bodylab.dk - men kun frem til imorgen - d. 25.02.2015 kl. 11:00, så skynd dig.
Jeg bruger selv kokosolien fra Bodylab. Den har en dejlig og mild kokossmag. På billederne er der vist mere af dét, jeg købte sidst, f.eks. fiskeolie, vitamin D og sødemidlet Zero Erythritol.


Proteinbarer er ikke et egentligt LCHF produkt. Jeg har valgt at prøvesmage dem og købte prøvepakken med 4 forskellige smagsvarianter. Som det ses, har jeg stadig 3 tilbage, så jeg kan desværre ikke udtale mig om, hvordan de smager allesammen. Jeg har sat én til livs - nemlig den med kakaosmag. Den var OK, men jeg håber, de 3 jeg har tilbage, falder endnu bedre i min smag.


Dette indlæg indeholder affiliatelinks.

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate