tirsdag den 21. april 2015

EVA køkkenkram og fine ting til bordet


Når der skal lidt nyt udstyr til i køkkenet, er gode tilbud kærkomne. Her kommer ét.

Lige nu kan der nemlig opnås 35% rabat på ALT EvaSolo og EvaTrio (klik her for at se og vælge fra det store udvalg) hos KitchenOne.dk.

Rabatten et gældende til og med søndag d. 26.04.2015.

Skulle jeg foreslå en enkelt lækker ting til køkkenet, som jeg selv er glad rigtig for at bruge, må det blive:

EVA TRIO RUGBRØDSFORM PROFESSIONEL

Selv om min form har nogen år på bagen, ser den stadig fin ud. I LCHF køkkenet bager man jo heller ikke ved så høje temperaturer, så måske ligger noget af forklaringen her.
Min Eva er - som brugsanvisningen foreskrev - heller aldrig blevet vasket i sulfo, og jeg opbevarer den faktisk også i den originale kasse, så ja - jeg passer skam godt på den.

Hvis I vil vide lidt om, hvad jeg bruger min rugbrødsform til, så er der her en smule inspiration i form af en række billeder og links til opskrifter:

Nøddepaté

Kernebrød
Skinke- og spinatfyldt ciabattabrød

Dairy-free low carb 'rugbrød"

Lille, hvidt formfranskbrød LCHF style












Dette indlæg indeholder affiliatelinks. Det betyder, at der linkes til produkter, der giver en lille provision til bloggens drift, når du vælger at købe via et klik til den pågældende webshop..
For den støtte, der indirekte ydes til at holde bloggen kørende er jeg mine læsere taknemlig.

/Jette

Ingen kommentarer:

📌 Gem opskrift på Pinterest:

Translate